2012-07-19

Labas rytas

Išaušo dar viena vasaros persisukusios į kitą pusę rytas, ką gi ši vasara tikrai neeilinė.
O kodėl gi? Manau visi puikiai žinome- nėra šilumos. Tiesą pasakius aš galėčiau suskaičiuoti ant rankos pirštų kiek šią vasarą maudžiausi, bet negalėčiau suskaičiuoti,kiek šią vasarą jau buvo liūčių :)

Skaitinėjau šiandien ryte savo pranešimo apie anonimus komentarus. Esu kiek nustebinta.... Dvidešimt septyni komentarai apie kažkokią Aušrinę, labai atsiprašau, bet kitų savo blogų santykius aiškinkitės tarp savęs, manęs visiškai nedomina kitų skandalai, pykčiai ir barniai. Bet dėkoju tiems kurie dar turi blaivią galvą ir tiki manimi, ir sugeba ne tik stumti. Norėjote straipsnių, štai vakar parašiau du, bet juos vangiau komentuojat, geriau riejatės komentaruose. Taigi mielieji, padarykime išvadą- ko jums reikia?

Ieva

4 komentarai:

Neda rašė...

Išvada tokia, jog tau reiktų panaikint galimybę rašyt anonimam, o leist tik registruotiems vartotojams.

Ieva rašė...

Galvojau apie tai, bet nemanau,kad turiu teise elgtis taip diktatoriskai :)

Aušrinė rašė...

Aš taip pat nesuprantu, kodėl žmonės nedrįsta man pačiai į PM parašyt ką galvoja arba bent jau komentuoti po mūsų blog'o pranešimais.

mia477 rašė...

Aš išvis galvoju, kad anonimus reikia ignoruot. Pamatę kokį dėmesį mes jiems skiriam jie tik dar daugiau tokių nesąmonių rašys. :/

Stardoll