2012-06-26

Stardoll naujienos tau. 2012. Išsamus interviu su Ieva




Ieva buvo tas kas įkūrė šį blogą ir iškėlė į aukštumas, manau neverta pasakoti istorijų apie visus pukenijos skandalus, blogo klestėjimo laikus, nes juos ir taip visi sėkmingai pamena. Graži SNT idilė žlugo 2011 metais. Tinklaraščio populiarumas ėmė sparčiai smukti, Ieva dingo, nebesirūpino blogu... Atidarymai ir pažadai, jog viskas bus gerai ir vėl praraja... Kol galų gale Ieva 2011 balandį pardavė savo anketą ir ryžosi viską baigti. Praėjo daugiau nei metai, per tuos metus Ieva vėl kažką bandė daryti, bet nepavyko... Taigi išsamus interviu su Pukenija, Ieva- SNT įkūrėja. Apie tai kodėl viskas žlugo, kodėl nieko nebeišėjo.

Ieva, manau po tiek laiko tu išties gali papsakoti kodėl gi tu uždarei blog'ą. Kodėl viską metei ir savo SNT uždarymo laiške paaiškinai jog trūksta laiko, kūrybiškumo ir idėjų, bet kokios išties buvo priežastys vedančios SNT uždarymo link?

Na iš tiesų savo uždarymo laiške paaiškinau viską taip kaip buvo. Iš ties ėmė trūkti laiko, noro ir idėjų, o kai kūrėjo nebeaplanko mūzos griūna visas jo kūrybinis pasaulis, taip nutiko ir man, nors nelaikau savęs kūrėja. Bet tas periodas kuris prasidėjo būtent po Naujųjų metų buvo itin sunkus, išties nenorėjau nei blogu rūpintis, nei jo rašyti nei išvis kažką veikti... Paaiškinimas manau yra paprastas gan didelės permainos mano pačios gyvenime, mintys buvo sutelktos į vieną mintį ir tai buvo savotiška depresija, tad tokie dalykai kaip SNT ar stardoll man tapo visiškai nebesvarbūs. Todėl ryžausi uždaryti blogą, parduoti pukeniją, turbūt buvau pavargusi ir nuo skaitytojų, aplinkinių tame žaidime, nes viskas tuo metu neįtiko.

Kas gi buvo ta depresija?

Meilė. Įsimylėjau. Tiems kas mano jog meilė labai laiminga šiek tiek klysta, na taip, dabar jau galiu sakyti jog ji laiminga, net labai, bet pati pradžia... Kai nesuvoki kas tau yra, kodėl taip plaka širdis, mintys linksta prie to žmogaus, o vėliau supratęs jog tai meilė lauki lauki yra labai sunku. Esu nekantri, tad kažko laukti man buvo labai sunku, tad tada labiau telkiausi į laukimą nei į savo kūrybinį gyvenimą.

Uždarius blogą vieni tau linkėjo sekmės, kiti keikė už tokį sprendimą. Bet kaip tu pati? Ar ilgėjaisi SNT?

Žinoma. Būdavo akimirkų kai taip pasiilgdavau rašymo, atrodo štai vėl pilna galva idėjų, bet kai imdavau jas įgyvendinti susidurdavau su laiko stoka. 10 klasė buvo laaabai sunki, namų darbai, o dar tie privalomi egzaminai...Bet jau nuo rudens buvau laiminga, nes gyvenime viskas išsisprendė, norai išsipildė. Tad galvoje vėl ėmė sukti idėjos, kurias norėjau įgyvendinti rašydama, bet laiko stoka darė savo- mokslai rijo laiką, savaitgaliais norėjosi kažkur prasiblaškyti ,tad nebuvo kada. Bet štai 10 klasę ačiū Dievui baigiau, dabar mokslus toliau tęsiu Šiauliuose.



Paukščiukas pačiulbėjo, kad vėl imiesi visko iš naujo :) Papasakok.


Na kadangi turiu daug kūrybiškumo viską pradėsiu iš naujo, susikūriau naują anketą ir TAIP vėl žaidžių stardoll, tik pradžia šiek tiek sunkesnė, nes lietuviai kažkaip išsibarstę, bet aš tikiuosi vėl juos sujungti, tad prašau vėl kviesti mane į draugus, balsuoti, ir skleisti žinią jog SNT vėl gyvas. Galų gale pastebėjau jog lietuviai nebeturi skaityti ko, tad dabar puikus šansas viską atkurti. Per šią vasarą tikiuosi suburti rašytojų komandą, subalansuoti blogo darbą. Bet kol komandos nėra, dirbsiu viena, o nuo rudens turėtų prasidėti spartus ir profesionalus darbas :)



Ko tikiesi iš lietuvaičių?


Tikiuosi, kad ta senoji karta išnyko, naujieji žaidėjai nėra tokie pikti,priekabūs... Manau gerai sutarsime.



Tai, skelbk savo naujus duomenis.


Būtinai. Mano naujoji anketa- Ieva___

Lietuvaičiai- kvieskite į draugus, balsuokite, skleiskite žinią jog SNT vėl gyvas. Žodžiu bendraukime :))






45 komentarai:

Monika rašė...

Ėmei pati iš savęs interviu? Originalu.

Ieva rašė...

Taip,originalu. Interviu forma skaitytojui lengvesnė nei ilga rašalynė,o kadangi deja kol kas nėra kas paiima parašiau pati :)

mia477 rašė...

Vėl gryžai? Šaunu! Tik tikiuosi vėl nebus taip, kad Ieva dingo... Butu tiesiog nerealu jeigu tu prisipažintum dėl tų vagysčių. Juk aišku, kad tu kalta. Mes tau galėtume atleisti. Ir tuomet pasibaigtu visi tie skandalai ir t.t.... O ir aš tuomet norėčiau tapti šio blogo rašytoja. ;)) Tikiuosi pagalvosi apie tai ką aš rašiau :)).

Ieva rašė...

Vagysčių? :D tada vogė visi ir viską :) tokia buvo politika, o skandalai tik puikiai darė populiarumą :)

Monika rašė...

Ieva, jaučiu ir vėl dingsi po savaitės iš čia..

Ieva rašė...

Man būtų maloniau,kad tu dingtum iš čia nesikabinėjus :)

Monika rašė...

:DDD

Anonimiškas rašė...

biški papai fotkėj nesuspausti

Ieva rašė...

:D kam spaust jei yra jie, nu nebent lentom :)

Anonimiškas rašė...

Na tuomet tikiuosi bent dabar nevogi kaip kitos sako... :DDD

Indraya rašė...

Saunu kad grizai :))) eikit eikit anonimai papu pavydet... :DDDD

Ieva rašė...

Neee neidomu vogt :D

Lukas rašė...

Ar jūs turit sąžinės? Žmogus jums kalba atvirai, bando viską pradėti iš naujo o jūs kaip paskutiniai paršai tokius dalykus šnekat! Gėda man dėl jūsų..

Anonimiškas rašė...

toks klausimas... kodel tu dabar esi toki baisu veida pasidarius? juk pries metus buvai viena is graziausiu dolliu lietuvoje... ir kuomet vyks registracija i rasytojus? noriu ja tapti. o beje geras kad prisipazinai :DD

Anonimiškas rašė...

lukai... geda man del taves...

Ieva rašė...

Lietuviai nesikeičia kaip matau :D ir puiku gyvensim kaip seniau :DD Registracija prasidės kaip minėjau tada, kada dauguma lietuvių žinos kad vėl viskas po senovei, kvies į draugus naujoj anketoj :)

Anonimiškas rašė...

geriau koki straipsni imesk ;)

Anonimiškas rašė...

o gal jau galima dabar? pasikviestum 2-3 doll'es pradziai o veliau padarytum rasytoju paieska ir priimtum dar kokias 5-7 doll'es. ai jo kaip.del to grozio tavo veido... niekaip nesuprantu. ...

mia477 rašė...

Norisi rašytoju, nes taip noriu vėl naujienas ir skandaliukus paskaitineti. Lauksim atrankos. Būtinai ten sudalyvausiu ;)

Ieva rašė...

Brangieji :) pirmiausia man reikia susitvarkyti su lele, kaip minėjau rekia,kad lietuvaičiai greičiau sužinotų jog vėl turės naujienų tinklaraštį SNT, jau dabar darbuojuosi su blogo išvaizda,nors man patinka ir ši, taipogi galvoji temas,kiek rašytojų reiktų priimti, manau kitą savaitę imsiu darbuotis po maž pati. Per šią vasarą tikiuosi-
1. suburti rašytojų komandą (bus stiprios atrankos, nes reikia geriausių)
2. subalansuoti blogo darbą.
3. pasiskirstyti darbus
4. sukurti dizainą.

nuo rudens blogas ims dirbti sparčiai ir profesionaliai.

Vesta rašė...

Kaip ir anksčiau pilna anonimų ;D o aš jau pakviečiau tave į draugus :) Taip senai žaidžiau stardoll. Bet va pamačiau nauja straipsnį SNT ir vėl pradėjau. Sėkmės rašant straipsnius :)

Ieva rašė...

Skandaliukai... Na,kad jų bus tai 100 proc. bet to į blogo darbą stengsiuosi nekišti, nebent parašyti oficialią nuomonę, pranešimą ta tema. SNT naujienų, mados tinklaraštis, tad čia svarbiausia geras straipsnis, graži nuotrauka, informatyvi informacija apie stardoll

Ieva rašė...

Vesta- ačiū :)

Dar vienas mano prašymas- rašykite man per stardoll,kad yra tų su kuriais bendravau anksčiau, parašykit,kas jūs vardas ir ką veikėm kaidaise, gaivinkim pažintis!

Indraya rašė...

Is administratores komentaru matosi kad ji nusiteikusi dirbti,uzisispyrus ir konkreti- kai tokia budavai budavo gera skaityti blogo,nes viskas buvo tvarkoje.

Anonimiškas rašė...

esi laibai grazi,noriu but rasytoja

V i l i j a . @@ rašė...

Mano manymu norint viską pradėti nuo pradžių reikia eiti naujais keliais ir negrįžti į praeitį. bet tai tavo pasirinkimas.

Anonimiškas rašė...

va as tai rasytoja tapti nenoriu bet tau ieva patartciau jau dabar paskelbti rasytoju atrankas. blogo isvaizda kaip pradziai liuks. kad blogas ispopuliaretu tarp naujesniu nariu siulau tau surengti pora konkursiuku kuriu prizai po 20 sd. jie butu be jokiu etapu tiesiog reiktu aprengti lele kazkokia tema arba su kokiu nors rubu. tikiuosi tau padejau

Ieva rašė...

Kad nėėėra pinigų ;(((( ieškau remėju :D

Anonimiškas rašė...

Ieva, kodel nebėra tavo Pukenijos? Šis klausimas jau ilgai mane kamuoja. Sakei, kad tą anketą pardavei,bet bent jau aš tuo netikiu. Bet jeigu ir pardavei kur ji dingo? Gal kita savininke tau pasakė?

Anonimiškas rašė...

nu va pukenija. baigesi tavo dolles sloves valandos.... :D neturi nei pinigu nei dkny nei Hb...

mia477 rašė...

Aš galiu paremti jei už sav. nedingsi :D. Bet ne daugiau 15sd konkursėliui. Mano starbazaar verslas nebeklesti :( . Nick toks pats kaip blogger. ;)

Ieva rašė...

Anketą pardaviau. Bet kadangi savininkė nepaklausė patarimo nekaitalioti el.paštus (anketą pardaviau su ja registruotu paštu) anketą ištrynė, po to kreipėmės kartu į adminus kad ją grąžintų, bet deja jie atsisakė tai daryti.

Ieva rašė...

Px man tie Hb ir DKNY susipirksiu iš naujo :)

Anonimiškas rašė...

nu nezinau... is kur tiek pinigu gausi? :D tu bent nutuoki kiek dabar verti seni dkny? 1 kolekcijos suknelei gali prireikti ir 2000-5000sd... :D

Ieva rašė...

nutuokiu :) žinau tas kainas

Anonimiškas rašė...

Ieva pieva... nu ziauru... kazkokia mumijos koja ir dar kaip suprantu invalidine kazkokia ikista i stiklini kilogramo svorio bateli. nu gerai del to batelio tai nk. bet koja... geriau ikelk tik pavadinima blogo. veliau koki geresni patarciau ideti. :D prajuokinai mane, ieva.

Ieva rašė...

tai velnio koja įsprausta i PRADA batelį ir tai reiškia "Velnias dėvi prada" kiekvienas interpretuoja savaip :) o batelio svoris neaiškus :D

Anonimiškas rašė...

oo.... nu geras... sorry kad ne taip supratau. bet vis del to nekaip atrodo. patarciau pakeisti panasu i toki koks buvo anksciau.

Anonimiškas rašė...

Ieva, kam vėl imiesi stardoll naujienos tau? Juk vistiek viskas žlugs jau netrukus. Ištemsi jaučiu tik iki rudenio. Dabar tau nėra kas veikti, todėl ir rašai čia. Jau busi 11 klasėj. ir nemanau ar tau vis dar bus ir noro ir laiko čia rašyt. Juk kur dar draugės ir visi kiti užsiemimai? Jeigu taip atsitiktu patariu neuždaryti blogo ir perduoti jį kitam žmogui... Dabar nėra jokio normalaus blogo... Mums reikia blogų bendravimui :))).

Ieva rašė...

Anononimiškas ačiū už linkėjimus,bet aš manau pati geriau žinau išlaikysiu savo blogą ilgiau nei iki rudens ar ne :) uždaryti anksčiau tekdavo todėl, kad nebuo anketos, o dabar anketa yra tad yra stimulas dirbti.

Indraya rašė...

Dievinu ta daina kuri cia groja <333

Anonimiškas rašė...

ieva, vietoj to, kad atrasineji tiems durniems anonimams geriau parasyk koki straipsneli(tik ne apie mada ....) padaryk kokia intriga ar dar ka nors. plius truksta konkurselio. padaryk toki kad bent dovanele uz 5sd butu galima laimet

Ieva rašė...

konkursiukas jau yra :)

Anonimiškas rašė...

Ieva, noriu tau padėti. Mano nick Vakaret. parašyk man būtinai! Turime pasikalbėti. Taip pat noriu tapti rašytoja, bet kaip suprantu teks palaukti atrankų. Žinau, kad pagalvosi, kad esu bjauri, bet šia anketą gavau vakar. Viena mergina nusprendė man ją atiduoti. Man dar reikia apsitvarkyti.

Anonimiškas rašė...

Nu kiek gi galim laukti? skelbk atrankas! paziurek kiek jau skaitytoju per diena turi! laukiu nesulaukiu! padaryk atrankas dabar! norim pranesimu! gal ir nesurasi daug puikiu rasytoju, bet bent jau bus ka skaityti :))))))) LAUKIU.

Stardoll