2012-06-27

Pirmoji vasaros SNT tema 'Papasakok"


Sveiki brangučiai,

Kadangi jau yra saujelė skaitytojų galime pradėti temą kuri vyks kasdien- "Papasakok". Tai bus lyg ir mažas pasakojimų konkursėlis su dovanėlėmis už geriausią pasakojimą. Kasdien paskelbsių temą apie ką reikėtų papasakoti, savo TRUMPUČIUS pasakojimus publikuokite komentaruose, nepamirškite nurodyti savo niko :) taigi pasakokime, bendraukime. Geriausio pasakojimo pasakotojas bus publikuotas kitos dienos temelėje su jo lėlės nuotrauka ir pasakojimu :) Taigi manau suprantama. Tad nedelskime ir pradėkime. Pasakojimus rašome iki rytojaus 12.00 valandos.

 Šiandienos tema- "Papasakok kokie tavo vasaros rytai"

7 komentarai:

Indraya rašė...

Dievinu jos rasymo stiliu,toks siltas. ir visada tokia buvo,niekas is lietuvisku blogeriu taip nemokejo graziai rasyti kaip ji

Anonimiškas rašė...

indraya - stbl siknon lendi jai ;ddd

mia477 rašė...

mano vasariški rytai būna labai šilti ir tingus :D. Atsikeliu aš vėlai, tai būna apie 11h ryto, bet iš lovos dar nelipu. Pasiemu savo išmanujį telefoną ir pasižiūriu naujienas. Beskaitydama užsinoriu valgyti ir nueinu į virtuvę. Mano pusryčiai dažniausiai būna dribsniai su pienu arba kapučinas ar dar koks nors karštas gėrimas su skania bandele. Dažnai pasitaiko ir blynų kuriuos aš valgau su karamele ;). niam. Tuomet ir baigiasi mano vasariškas rytas :))

sorry, kad toks trumpas. Neturiu laiko sugalvoti ką nors gero. :D Kogero bus daug už mane geresnių ;))

Anonimiškas rašė...

Fail ... nuo kada plaukai auga prie pat akiu? pasikelj ta sako sukuosena arciau :D juokingai atrodo.

Ugne1999 rašė...

Vasarą keliuosi gan anksti- apie 8 ar 9 valandą. Vos pramerkus akis lekiu į virtuvę pasidaryt kavos ir sumuštinių. Įsijungiu radiją, ir su savo pusryčiais keliauju į balkoną, galvoju, ką veiksiu likusias atostogas, valgau, kartais piešiu arba rašau dienoraštį.
Vėliau įsijungiu kompiuterį, paskaitau naujienas, blog'us.. O jei oras būna gražus, lekiu į kiemą.
Savaitgaliais rytais su šeima dažniausiai kur nors važiuojam. Kartais prie kokio ežero, o kartais į parduotuves.
Štai ir baigiasi mano įprastas vasaros rytas.. ^^

Ugne1999 rašė...

Ugne1999

Pamiršus buvau parašyt nick. :d

mia477 rašė...

Mano svajonė yra vienas LE diržas. pasižiūrėkite - 1.bp.blogspot.com/_2lPkX4fJF-o/TEsxeYc6MHI/AAAAAAAAC30/1bINYTraeag/s1600/ievosdirzas.bmp

Jeigu jį turite ir norite parduoti už gerą kainą kreipkites į mane. Mano nikas- mia477. Kainą suderinsime su jumis. Galiu sumokėti daug sd už jį :))).

Stardoll