2011-04-08

Pirmasis mano konkursas

Labas visiems,
pagaliau atėjo tas ilgai lauktasis penktadienis, kai rytoj miegosime nors ir visą dieną,
kai rytoj nereikės į mokyklą, bet išaušus pirmadienio rytui žinosime,kad ši savaitė paskutinė ir mes išeisime Velykų atostogų (bent jau mūsų mokykloje). Na,o dabar pagaliau prieisiu prie temos. Nors ir kaip dauguma manęs nekenčia, išvadina gaide ir panašiai,- man dzin. Rašau tiems kuriems įdomu, o tiems kuriems neįdomu ir paprasta- neskaitykite. Juk aš nei vieno neverčiu skaityti mano straipsnių. O dabar konkursas kurio pavadinimas-
"AŠ esu ypatinga(-s)"

Manau pats pavadinimas skamba gan įdomiai, bent jau man, nors aišku atsiras tokių kurie sakys neįdomu ar dar kaip nors. Na, bet dabar ne apie tokius skaitytojus aš rašysiu. Tiesiog šiame konkurse kuris iš vieno etapo, bet tikrai verčiančio apmąstyti ką rašyti reikės parašyti kaip ir straipsnį apie savo ypatingumą. Na,jeigu plačiau- tai tiesiog parašote tai,kuo esate ypatingas,pavyzdžiui-
"Aš esu ypatinga, nes pasaulyje neatrasčiau tokių žmonių,kurie turi tokias pačias akis.." ir taip toliau.. Aišku galite rašyti ir kitokiu būdu,kad ir-
"Pasaulyje niekada nemačiau tokio žmogaus kaip aš, ir aš tikrai žinau,kad esu ypatinga(-s) tuom,kad bet kada galiu išsisukti iš padėties, iš kurios nesugebėtų išsisukti kitas žmogus.." ar kažką panašaus.

Tad šiam konkursui viską galite siųsti el.paštu- Monika.snt@gmail.com
Nepamirškite paminėti nick'o, žinoma jei kas neaiškų klauskite,mielai atsakysiu.

Monika/Planethype.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sorry, bet kuo šitas konkursas su stardollu susijęs?..

Anonimiškas rašė...

Na, šiaip niekuom,bet sugalvojau konkursą,kad vien apie sd nebūtų.. Nes juk tai nuobodu. :)

Anonimiškas rašė...

O normaliu straipsniu parasysi ?
as noriu naujienu apie sd!

Anonimiškas rašė...

Parašysiu. :DDDDDD Jau einu rašyt :DDDDd

Anonimiškas rašė...

Mums taip pat už savaitės Velykų atostogos, kurių aš laaabai laukiu :) Be to, man atrodo šis konkursas ir Tavo straipsniai yra nuostabūs :) Ačiū Tau! : )

Stardoll