2011-04-09

Ir vėl naujieji epiphany- Kiek tie administratoriai mus "apiplėšinės"?

Labas rytas mieli "SNT" blog'o skaitytojai,
pagaliau visų ilgai lauktas šeštadienio rytas,kai kai kurie miega ilgai ilgai, o vieni jau tūno prie kompiuterių (tarp jų ir aš :D). Kadangi stardoll'e jau atsirado šiek tiek naujienų- aš jas mielai Jums pranešiu,nes kažin ar dar kas nors apsilankė starplazoje ir pamatė naujuosius "Epiphany". Vienintelė mintis kuri man visada kyla- kiek tas stardoll'as teiks mums gražias naujienas,kurios mus varo į bankrotą? Tad manau,kad trumpai aprašysiu naujuosius "epiphany" papuošalus ir gale jūsų laukia stardoll'iečių nuomonės (tų kurie man atrašė).
Antrasis puslapis (pagal skyrių NEW)
Šiame puslapyje labai jau gražių papuošalų nemačiau, bet pakankamai gražūs man pasirodė paskutinėje eilėje esantys ausakarai. Jie gan subtilūs, bet manau tikrai savotiško grožio. O kiti,- man asmeniškai tikrai nepatiko,todėl jų nekomentuosiu, nes pirmiausia kiekvieno skonis skirtingas ir visi galvoja kitaip. Manau,kad dar trečioje eilėje pirmas aksesuaras, tikrai gan keistas..
Trečiasis puslapis-
Šiame puslapyje manęs taip pat daug kas nesužavėjo.. Vos keletas aksesuarų,- pirmoje eilėje esantis žiedas, trečioje eilėje pirma grandinėlė. Nors ją man būtų sunku kur priderinti, reikėtų sugalvoti KUR.. Dar gan normalūs yra pirmoje eilėje auskarai, bet kainos. Gal geriau jų nekomentuosiu, nes tai galiu apibūdinti tik- per daug. Kad ir už paprastą grandinėlę 18sd,kuri verta tikrai mažiau. Ar ne per daug stardoll'as užsikelia kainas?
Ketvirtasis puslapis-
Šiame puslapyje nors ir kaip keista bebūtų,labiausiai patiko pirmoje eilėje esantys auskarai ir dar pradeda patikti apyrankė, o antroje viskas.. Trečioje du paskutiniai aksesuarai,kurie bent jau man tikrai gražiai žiūrisi.
Kiti manyčiau irgi visai nieko, bet jie ne man,- ne mano skoniui ir ne mano lėlei.. Tiesiog nenoriu "susipykti" su savimi dėl to,ko nemėgstu. :)
Na šiame puslapyje vos keturi papuošalai, bet labiausiai mane sužavėjo raudona širdelė. Ji tikrai graži,nors kaina per daug nukritusi iš "kosmoso". 20sd manau tikrai per daug už paprastą grandinėlės pakabuką.. Tai kiek tada kainuotų grandinėlė su šia širdele?Apytiksliai 40sd, tai kartais čia ne per daug? Taip pat šiame penktame puslapyje man bent jau visai normali pasirodė ir grandinėlė- rasčiau ją labai lengvai kur priderinti.

Tad tokios naujienos iš manęs, o dabar keletos žmonių nuomonės apie naujuosius aksesuarus.
Klausimas buvo toks- 

Aisha_1- ką aš žinau. blizgučiai ir tiek. aišku,buvo tokių vienetų, kurie patiko, bet tikrai ne per daugiausia. o dėl toooooookių kainų vpš nieko nepirksiu.:D

Tinke1234- Naujieji ,,Epiphany'' man tikrai patinka :) Labiausiai patinka žiedai ir apyrankės. Labai patiko ryškūs ,,Rock heart'' auskarai, pakabukas ir apyrankė. :) Žinoma juodi perlai taip pat sužavėjo :)

ZuiQis- vienas žodis- BAISŪS.

Kamile2009-nepirksiu nei vienų . Neesu SS , o man patinka tik SS papuošalai :) Ir šiaip SD neturiu , bet atsirado labai gražių :) Įspūdį paliko labai gerą :)

Domiukax- asmeniškai man šitie nepatiko. Per daug jau "poniški" ir brangūs. Aplamai,kuo toliau tuo stardoll'as darosi "ūbagiškas" ir nesugeba įkelti daiktų,drabužių normaliomis kainomis.. Tai ir yra viena iš tų priežasčių kodėl daug žaidėjų šalinasi iš šio žaidimo.

Tad tokios naujienos. Ką ruošiatės pirkti arba jau pirkote?

Monika/Planethype 

16 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Man papuošalai, taipogi ir straipsnis patiko! Dėl kainų nesistebiu, nes papuošalai realybėje yra sukurti garsios visame pasaulyje juvelyrikos dirbinių firmos - Tiffany's, todėl ir stardoll'e gan brangiai kainuoja. :)

Anonimiškas rašė...

Aišku. Taip pat ačiū :)

Rūga.* rašė...

hahahaha. nu jo, jei jau netgi Hope deimantą dėjo (anoje kolekcijoje), tj neblogaii

Anonimiškas rašė...

:DDDD

Anonimiškas rašė...

Nu ka as zn. straipsnis patiko, bet... Kiek galima Pukenijai sitaip elgtis? pati neraso, kitiems rasytojams prieigos rasyti neduoda, o aisha_1 ir ta neraso... jau nervuoja... nu nera ka skaityti. ateini ir straipsnis 1 per diena te ikeltas...

Rūga.* rašė...

ką aš ką aš. :D idėjų nulis. kai galėsiu parašysiu. aš ir tai pagrinde ne rašytoja esu

Anonimiškas rašė...

O kas gali pasakyti kur yra pati Pukenija? Kodėl ji čia nieko nerašo? Kodėl nesirūpina savo blogu? Tai iš vis kodėl vėl atidarė šį blogą? Aš taip laukiau kada jis vėl bus įdomus... O dabar...

Rūga.* rašė...

nieko tokio.:D

Anonimiškas rašė...

Nieko apie Ievą nežinau. :D Gal jai problemos kokios ar dar kas nors. :) Juk be priežasties niekas nedingsta.

Anonimiškas rašė...

Tai gal būt taip stebuklingai ir atsiras?

Anonimiškas rašė...

Gal :D

Anonimiškas rašė...

Niekas mūsų neapiplėšinėja,tiesiog jeigu tau nepatinka ir kainos nėra priimtinos - nepirk.

Anonimiškas rašė...

Daugumai kainos yra nepriimtinos, bet jie perka, nes juos sužavi ir kai kurie negali atsispirti,todėl ir sakau,kad apiplėšinėją.

Anonimiškas rašė...

Perka,nes gali prikti.Jeigu negalėtų tai nepirktų.

Anonimiškas rašė...

Rugile, sakei truksta ideju? rasyk pvz apie dekupaza (manau daug kam patiktu, juk tai populiaru), kaip ji pasidaryti (jei moki), idek graziu foto su dekupazu :)

Rūga.* rašė...

ačiū už idėją!

Stardoll