2011-04-09

Nauja rubrika- Nardom po parduotuves :D

Kaip ir sakiau pabandysiu sugalvoti rubriką, ir pagaliau kažkas normalesnio šovė į galvą.
Pirmiausia pavadinimą pasiūlė Rugilė,todėl very big ačiū jai. O dabar apie ką ši rubrika?
Tai ne jokie naujienų ar dar kieno nors straipsniai rubrikos pavidalu. Čia tiesiog jūs man pasiūlysite
parduotuvę apie kurią man parašyti ir aš ją trumpai aptarsiu,tuomet iš jos išrinksiu gražiausius ir ne pačius gražiausius mano nuomone drabužius,taip pat bus ir tokių kurie per viduriuką todėl kitaip sakant normalūs. Na ir su tais normaliais aš jei pavyks iš turimų rūbų kurie bus toje skiltyje sukursiu kažką originalaus,- tai galės būti ir įdomesnė apranga, ar kokie originalūs batai, bei maikutė arba galiausiai suknelė, ar kokios tai kelnės. Na,žiūrint kas man pavyks iš tų normalių drabužių. Taip pat įkelsiu poll'ą kuriame sugalvosiu ko paklausti . : D

Tad toks trumpas naujos rubrikos aprašymas.
Du klausimai- norite jos? Jei taip,su kokia parduotuve padaryti "start'ą?".

Monika/Planethype. :)

33 komentarai:

Jurga rašė...

Taip norėčiau. Pradėk nuo Voile - dabar nuolaida rūbams, o bent man atrodo nėra ką pirkti :D. Arba nuo Evil Panda :D

Anonimiškas rašė...

Dar būtų gerai, jei šian ir straipsnį paruoštą įdėtum ;)

Anonimiškas rašė...

Gerai. Apie Voilę tada šiandien, bet nemanau,kad pavyks ten kažką normalaus,originalaus iš "normalių" drabužių sukurti :d Bet pabandysiu :D

Jurga rašė...

Puiku, lauksiu straipsnio :)

Anonimiškas rašė...

Gal geriau tu nedaryk...

Anonimiškas rašė...

Ir kodėl gi.? ;DDD

Anonimiškas rašė...

Rubriką daryk, tik PRAŠAU nekurk derinių, nes paparaščiausiai to nemoki!

Anonimiškas rašė...

Paprasčiausiai tai moku, bet jei praėjusį kartą jį sukūriau tikrai nepavykusį, tai nereiškia kad taip bus ir dabar : D

Jurga rašė...

Kurk, kurk, neklausyk ką anas Šmikis sako.

Anonimiškas rašė...

:DDDDDD

Anonimiškas rašė...

Bet karočia vienintelė Monika rašo(respektas už tai) o kitos rašytojos velnias žino kur..

Anonimiškas rašė...

Pritariu

Rūga.* rašė...

aš tai čia, bet nesugalvoju apie ką rašyt.:D jei norit, duokit minčių

Anonimiškas rašė...

vel apie stardoll'a... Ar enpagalvojot,kad galima ir apie realias parduotuves aprasinet? ten surast drabuziu,daryt derinukus,poto viska nufotkint ir t.t.?

Anonimiškas rašė...

Anonime- tokiame mieste kuriame aš gyvenu normalių parduotuvių nerasi. :) Jūsų nesuprantu. Konkursas ne apie sd blogai,o rubrika su sd irgi blogai. Ne nu apsispręskit :D

G!* ;p rašė...

Dar labiau nuvalkiotų rubrikų nesumąstei?

Unknown rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Tu tikrai nemoki kurti tokių rubrikų, tad patariu - nekurk.

Anonimiškas rašė...

g! Gal gali nustot prie visko kabinėtis? Užknisi. Zyzi kaip musė.

Btw,kai įkelsiu pirmą kartą šitą rubriką tada ir sakyk,kad nemoku. Visi galų gale mes gimėm nemokėdami nieko,o dabar MOKOMĖS.

Anonimiškas rašė...

ANONIMAI NEBŪKIT DEBILAI-KITOS RAŠYTOJOS NERAŠO NES PUKENIJA MIEGA IR NEKVIEČIA JŲ BEI PATI NIEKO NERAŠO. DABAR VIENINTĖLĖS GALI RAŠYTI TIK RUGILĖ SU MONIKA.

Anonimiškas rašė...

Skonis - įgimtas dalykas. Iš tavo lėlės galiu pasakyt, kad tu tikrai nemoki to daryti.

Anonimiškas rašė...

Antras anonime- gal derinių nekuriu, nes neturiu tam laiko?

Anonimiškas rašė...

Tai kada straipsni parasysi? :)

Anonimiškas rašė...

Šiandien turėčiau, nes vakar nespėjau,reikėjo eiti nuo kompo.

Anonimiškas rašė...

Neturi laiko? Nesvarbu. Čia ne prie ko laikas. Tavo lėlė atrodo kaip pigi barbytė...

Anonimiškas rašė...

Kažin kaip tavo atrodo. Ir aš nesiruošiu lėlės daryti kaip išsipusčiusios ponios, tokių aš NEMĖGSTU.

klisioke rašė...

Parasiau jau straipsniu, bet pakvietimo nesulaukiu... :D

Anonimiškas rašė...

Tai kad ta Ieva kazkur bastosi. nezinia kur

Anonimiškas rašė...

Aš noriu šios rubrikos :)

erikute rašė...

o tu monika pagalvojai kad lėlės įvaizdžių be to tavo aprašyto IŠSIPUSČIUSIOS LĖLYTĖS yra kitokių? tiesą anas žmogus sako kad tavo lėlytė kaip pigi šokoladinė barbytė...

Anonimiškas rašė...

Užpisot jau.

Anonimiškas rašė...

tu irgi mus.

Anonimiškas rašė...

Jus mane labiau. Supisti skaitytojai dauguma esat, tai ko čia lendat? Bleed padvėstumėt jūs greičiau :))

Stardoll