2012-07-27

Vasara


Sveikučiai,

Kažkas prunkštauja jog dingau :) taigi pasiteisinimas- grįžęs karštis, nelabai įdomu tokiu oru sedėti namie, geriau sėst ant dviračio ir lėkt Venton maudytis arba kur toliau pašokt, lepintis saulute ir gaiviu vandeniu.
Taigi, SNT kaip jau minėjau seniau vasarą DIRBTI NEPRIVALO, ir taip jau pateikiau kelis straipsnelius, tarp kitko dėkui už įvertinimus palankius- įkvėpiate rašyti toliau. Dar viena naujiena gera, kad pagaliau įsigysiu naują kompiuterį, tiksliau kompiuką mažiuką, darbui ir internetui jis puikiai tiks, tad rašyti dabar galėsiu dažniau ir geriau, negu su šiuo senu trantu :D

Taigi brangieji, lepinkitės saulės spinduliais, valgykit ledus, ir kaupkite įspūdžius iš vasaros ;p (užuomina)

Tikuosi kitą pranešimą rašyti iš naujo kompiuko.

Bučkis bučkis mua ;*

Ieva

P.S. ką ketinat veikti šį karštąjį savaitgalį? Mausit prie jūros, bet vargu ar vietos ant smėlio yr :D

26 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Važiuosiu prie ežero :D

mia477 rašė...

as klaipedoj gyvenu tai net ant ranku pirstu negaliu suskaiciuot kiek kartu prie juros buvau. ;P

Ieva rašė...

Tau fainiai :D

Viiktorija :* rašė...

Mia, ne tu viena,as netoli Plngs :D
Myliu juraaaa
Myliu sauleee
Myliu Palangaaa! :D

mia477 rašė...

girdejau palangoj labai daug zmoniu yra :D. vakar kaip karsta buvo. neimanoma tiesiog. iskart atejus prie juros puoliau maudytis :D o kaip jums prie palangos? taip pat ir kitiems kur kitur atostogaujat? kaip vasara? :)

Ieva rašė...

Mano savaitgalis buvo prie ežero,upės kai toks karštis sunku ir į lauką lyst.... bet vasara mano išties puiki :))

Anonimiškas rašė...

tu isprotejai. tai tiek :D. aciu uz demesi.

Anonimiškas rašė...

Ieva,tu tiesiog gimusi tapti nuostabia rasytoja! taip,kad nepasiduok ir zinok,kad tavo bloga skaito tikrai ne keli zmones,bet desimtis zmoniu maziausiai,o tavo blogo istikimi skaitytojai ir toliau bando padaryt taip,kad si bloga skaitytu simtai zmoniu! vienu zodziu,Ieva pirmyn! mes su tavim:)

Win rašė...

Kadangi gyvenu prie juros tai,patys suprantate,kad kai oras siekia virs 20laipsniu soku ant savo dviracio ir minu tiesiai i smiltynes perkela,o ten tai zinoma,DEGININMASIS..MAUDYMASIS..ir beabejo atsikevepimas ir,kaip sakoma issikrovimas nuo "realybes":) O faktas,kad prie juros ant smelio nera,yra labai teisingas! nes vakar nuvaziavus prie juros,teko list mazutytes kopas,kur telpu tik as ir mano dviratis:D bet nepaisant viso to,esu patenkinta ir labai dziaugiuosi sia nuostabia vasarele:).

mia477 rašė...

jo, smiltyne nuostabiausia vieta! as sestadieni irgi ten keliaus. koks tavo nikas? :)

win rašė...

Mano nikas - Vincenta. :)

GoldenGreta rašė...

Aš gyvenu Dzūkijoje,tokioje vietoje kur pilna karjerų,bet...Ten nesiseka maudytis.

Anonimiškas rašė...

jau beveik 2 savaites nieko nerasai, tai bent pora straipsniu idetum...

Anonimiškas rašė...

Jau greitai uz 2 sav. tas tavo sezonas, o tu nei rasytoju, nei fono, nei straipsniu.

Anonimiškas rašė...

U want free sd and ss write me ur pass and nickname. My email is evutea12@inbox.lt

Anonimiškas rašė...

Kur tu ... pradingai? na na na na naa

Anonimiškas rašė...

prisisiko ieva. maladec

Anonimiškas rašė...

Kale

Anonimiškas rašė...

uz 5 dienu tavo sezonas KALE . O kas sake kad neistempsi iki rudenio? Akis tik padraskei ir tiek.

▲Princess Pichu▼ rašė...

Duokit žmogui pasidžiaukti paskutinėm vasaros dienom, avigalviai. Žiūrių daugaiu nėra jums ką daryti tik stumti ir nolifeinti. :) x

Anonimiškas rašė...

Tai, ka. Kodel tada meluoja? AKIPLESA.

▲Princess Pichu▼ rašė...

Nes jai patinka meluoti (kaip matyt).

But I still don't know why rašė...

Esu ex rašytoja šio blogo. Blogas blogas. :)

Ingrida rašė...

GRĮŽKIIIT

Ieva rašė...

užėjau į savo blogą po 3 metų. Senai nebežaidžiu stardoll, tačiau prisimenu ką buvau pastačiusi tame žaidime, ką sukūrusi. Juokas ima prisiminus tą mergaitę, kuri nieko nematydavo sedėdama prie kompiuterio. Dabar liko tik darbai ir prisiminimai, džiaugiuosi pažiūrėjusi dabar ką tada sugebėdavau padaryti. Tada norėjau būti žurnaliste, rašiau straipsnius įvairiausiomis temomis ir DAMN jie buvo tokie geri! Net nustebau dabar paskaičiusi, kad aš taip sugebu. Turėjau nerealiai afigieną blogą, patį populiariausią, dar ir žurnalą kūriau. Rašydama šį blogą išmokau rašyti, todėl su lietuvių kalbos egzaminu 2014 metais neturėjau jokio vargo.
Laiko tikrai praėjo daug, labai daug kas pasikeitė mano gyvenime, pasikeičiau ir aš pati, bet kartais prisimenu SNT, RUNWAY. Stardoll'as buvo tik žaidimas, o tai ką turėjau čia buvo neįkainojama :) Už kelių dienų man 20 metų, todėl ir užsukau pasižiūrėti čia, viską prisiminti. Žurnaliste netapau, nes supratau, kad čia ne mano kelias. Pasirinkau profesiją kuri man labiau artima, nesakysiu kokia ji, tik pasakysiu tiek, kad susijusi su grožiu, mada. Dabar savo kūrybiškumą išreiškiu kitaip, ir džiaugiuosi, kad savo profesijoje gali KURTI!

Linkiu visiems surasti savo gyvenimo kelią, būti laimingiems.

IEVA

2015.01.25

nolifere rašė...

odieve mano net susigraudinau

Stardoll