2012-06-30

"Papasakok savo juokingiausią mokyklos įvykį" nugalėtojas +nauja tema



Ką gi juokingiausią mokykloje įvykį papsakojo Vestama3, sveikiname, tau keliauja miela dovanėlė. o dabar tavo pasakojimas-



Tai įvyko šių metų pavasarį. Jeigu neklystu Balandį. Po kūno kultūros ėjau persirengti. Kadangi kambarėlio, kuriame persirengiame, durys buvo neužrakintos, o rakto nėra teko eiti į kambarėlį kuriame buvo tualetas. [pas mus bernai labai landūs kaip mažvaikiai, todėl taip padariau] O tuo metu tualete buvo sugedęs apšvietimas ir buvo praktiškai neįmanoma nieko pamatyti... Aš nusprendžiau pasidėti maikę kurią rengsiuosi ant tualeto dangčio, bet deja jis buvo atidarąs. Ačiū dievui žmogus kuris buvo čia prieš tai nuleido vandenį ir tualete nebuvo nieko tik vanduo.... Žinoma tos maikutės nebesidėjau, o likau su ta su kuria sportavau :) Gerai, kad aš esu toks mėgstantis pasijuokti žmogus ir neverkiau ar kitaip nepanikavau tik smagiai pasijuokiau su draugėmis :D Štai toks man juokingas nuotykis nutiko :)


Ką gi :D dabar aš papasakosiu savo nuokingiausią įvykį kuris beje mokykloje buvo vienas paskutinių šiais metais. Kadangi mano klasė yra tokia....kurioje kas nors juokingo būna kasdien tai papasakosiu paskutinį įvykį ir jaučiu kone įspūdingiausią akims- kaip mes padegėm mokyklą. Manau kiekviena klasė turi tokį "atsilupėlį" kuris gadina nervus. Taigi mes turime Vitaliją, jos nekenčia visi. Nesenai paaiškėjo jog ji mane siaubinai supykdė su geriausia drauge, aš vedama keršto ir žinodama jos elergija kvepalams atsinešiau skystos plakų želė kuris labai aitraii kvepia ir lenda gerklėn. kitaip tariant- norėjau ją padusinti. Bet ta buvo prigėrus vaistų nuo elergios.... Na o klasės "razbainikas" Kazys paėmė per pertrauką tą želė ir išpylė ant palangės koriudoriuje, ji nutekėjo per visą palangę ir dar ant žemės kliuvo. O jis šmykšt ir žiebtuvėliu ugnies davė....Štai ir dega visa palangė ir žemė...Ugnis plečiasi toliau, tai laimė, kad jokie mokytojai nevaikščiojo (nors mokytojų kamabrys šalia buvo) tai greit užštrypėm ugnį. Žinoma neatsiėjome be nudegimų :D Bet reginys vertas to :DD



NAUJA TEMA-

Papasakok apie ką nors ką darei pirmą kartą (bučinys, mokinimasis plaukti,važiuoti dviračiu ir pan.) gal  buvo kas juokingo ar kupina nesusipratimų? :)

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Niekas nedalyvauja tam tavo supi*tam konkurse. geriau sukurk kita. kur reiktu graziai lele aprengti ir i komentarus nuotraukos linka ideti ir nika. tas konkurselis is vis nesamone kazkokia.

Ieva rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Ieva rašė...

Šią vasarą pirmą kartą prižiūrėjau savo pusbrolį. Jo vardas Matas. Jis mažas smalsus ir visiškas neklaužada. Matas pilnas energijos tai gi visiškai nuvarydavo mane nuo kojų . Juokingiausia buvo tikriausiai tada kai dviese žaidėme "Aklą vištą" . . Namas kuriame mano pusbrolis gyvena dviaukštis . Tai gi , užsirišu akis, apsisuku porą kartų ,kad galva apsisuktų ir pradedu jo ieškoti..
- Matai , dar nepriėjau laiptų?
- NE..
Ir ,kad kritau nuo tų laiptų kūlversčia.. Matas juokiasi susiriesdamas ,o man koja iki šiol skauda..
*Retro16

Anonimiškas rašė...

Vietoje, kurioje aš augau(ir dar dabar gyvenu) gyveno du kaimynai, berniukai, geriausi mano draugai. Su jais visada praleisdavau visas savo dienas, todėl mane labiau traugdavo, ne lėlės, o įspūdingos mašinos ir mechanizmai.
Taigi, viena vasaros dieną, kuomet man buvo septyneri metai, mes su seneliu, išvažiavome į laukus, griebti šieno. Kadangi buvome tik mudu, darbas ėjosi labai ilgai, tad senelis manęs paprašė pavairuoti jo traktoriuką(mažytį, bestogį traktoriuką), kad būtų greičiau. Įdėmiai išklausiau visą senelio instrukcija, kaip vairuoti, tą jo mechanizmą, ir ėmiausi darbo. Tai buvo pirmasis kartas kuomet aš pati viena vairavau. (:

Stardoll