2011-04-06

Spoileriai

Kadangi aš esu toks žmogus,kuris mėgsta savo darbą pradėti dirbti jau nuo pirmos dienos, tad kaip matote aš jau pradedu savo nežinau kokią,- gerą ar blogą pradžią. Spręsite jūs. O dabar- iš karto prie temos. Kaip matėte iš straipsnio pavadinimo, čia aš aprašysiu (na tikrai ne pačiu ilgiausiu straipsniu) ateitukus,kurie manau yra visai gražūs, bet aišku neišvengiama ir be tokių kurie gadina vaizdą. Tad pirmiausia manau aptarsiu gan trumpai drabužius,kurie jau pakeliui į stardoll'ą. :)


Asmeniškai man,šie tikrai labai didelio įspūdžio nepaliko,kadangi drįsčiau teigti,kad bent jau mano nuomone yra nemaža dalis jų,kurie yra gan paprasti ir sukurti pagal kitų drabužių fasonus. Labiausiai iš drabužių man patiko tie bateliai su dvejomis vyšniomis. Bent jau man jie atrodo gan šventiški ir gal net kiek elegantiški,o ką jau kalbėti apie grožį.. Dauguma galit teigti,kad aš varna arba šarka, nes žiūriu į blizgučius. Na,šiaip ne, bet šį kartą manau išimtis, nes šie batai man labiausiai įtiko iš visų čia esančių drabužių.. Daugiau tokių,kuriuos norėčiau turėti arba įsigyti nematau.. Tiesa, man gan keistai atrodo tie batai su rožine spalva (manau žinote apie kuriuos aš rašau). Jie tokie keisti, šiek tiek lyg palaidūniški. O jums? Manau,kad dabar pats metas prie papuošalų,kurie taip pat spėju,kad greitu metu išvys stardoll'o parduotuvių lentynas!
Šie man taip pat patiko,tiksliau dauguma.. Papuošalų spoiler'iuose išimties tikrai nėra,- ir čia yra tokių kurie gadina vaizdą (bent jau man, nors aišku kiekvieno nuomonė ir skoniai skirtingi). Labiausiai aš mėgstu iš čia esančių tuos pačius pirmus juodus auskarus kurie manau tikrai elegantiški. Taipogi, ir kitokių rūšių auskarai, grandinėlės,net ir žiedai bei apyrankės visai gražios. Geriausia žinia bent jau man yra ta,kad stardoll'e pagaliau bus galima įsigyti žiedų,kurie puoštų mūsų lėlių rankas, nes dabar kaip tik gražiai atrodytų,kai galima lakuoti nagus,tiesa? Ką planuojate pirkti jūs kai visi šie daiktai pasirodys starplazoje? Kaip manote,kokioje parduotuvėje jie pasirodys? Maždaug iki kiek sd jų kainos?
Nepamirškite komentuoti!

Straipsnis: mano
Nuotraukos: mano

Monika/Planethype.

13 komentarų:

Rūga.* rašė...

omg. nauja epiphany kolekcija.:ssssss

Anonimiškas rašė...

Čia tipo blogai? :O

Rūga.* rašė...

čia tipo kosminės kainos

Anonimiškas rašė...

Tai tada tipo blogai bus. :( :D

Anonimiškas rašė...

Straipsnis visai nieko. Bet šiaip, man neptinka, kai tu prašai pvz. kas tau labiausiai patiko ir paskui tarsi "teisiniesi" kodėl būtent tas, o ne kitas (tarsi kas nors tave dėl to teistų). Patarčiau ateityje tokių dalykų nerašyti. O šiaip viskas OK. :)

Anonimiškas rašė...

Ačiū už kritiką. :)

Anonimiškas rašė...

Monika, o kur randi spoilerius? :)

Anonimiškas rašė...

Paslaptis :p Kas iš to jei pasakysiu? Neįdomu bus :D

11katytexxl11 rašė...

O as turiu zieda :D

Anonimiškas rašė...

Aš irgi turiu du žiedus, tik vieną ir kitą kažkur suite savo pamečiau :DDDDDD

Anonimiškas rašė...

radau :PP. Bet tikrai labai daug klijuoti reikia :D

Anonimiškas rašė...

Aha. :DD

Anonimiškas rašė...

Žinau kaip rast spoilerius, bet.... Tingiu klijuot :DD O šiaip kosminės kainos artėja :D

Stardoll