2011-04-11

Metu rubriką ir dar kai kas. Papildyta

Labas rytas.
Nieko veltui neklausinėsiu, nes man asmeniškai jau atsibodo
būti gerutės kailyje ir nieko nedaryti. Pirmiausia metu savo rubriką "Nardom po parduotuves". Kodėl?
Kažin, ar kam įdomu žinoti kodėl, bet visgi pasakysiu. Todėl,kad nematau prasmės jos vesti,jums juk tokiems daugumai ELITINIAMS skaitytojams niekas netinka. Gerai,tebūnie. Vieniems,nuotraukų kokybė bloga- ne aš kalta, tokias nuotraukas padarė "Picasa 3". Prašyčiau nepasitenkinimą reikšti jai,o ne man. Aš ne ta programa. :) Kitiems blogai,kad ten tokios ir tokios firmos drabužius priskyriau prie negražių. Gerai žmonės, tai gali būti ir "Chanel" bet jeigu man drabužis yra negražus REIŠKIA jis man NEGRAŽUS ir jokie firmos ženklai nieko NEKEIČIA. Žinokit tai visą gyvenimą.

O dabar gal Ieva tai ką parašysiu ir kiek supyks, bet kitaip su tais "kietais" nieko "nebijančiais" anonimais susikalbėti negalima. Gal apsiraminsite jūs,mielieji vieną kartą? Jau įgrisot. Aš gal irgi žmogus,kuris jum rašo, bet gauna tik - "TU nemoki nuotraukų klijuot, man nepatiko,kad rašai savo nuomonę ir t.t.". Tai po galais kas jum iš viso tinka? Kad "SNT" yra žymus blog'as, tai nereiškia,kad jūs čia galite vaidinti elitinius ir būti nepasitenkinę. Galų gale nusileiskite ant žemės ir visada ant jos stovėkite, nes per daug sau jau leidžiat. 

Galų gale RAMINKITĖS ir imkit pavyzdį iš kitų blog'ų skaitytojų- jie bent normalūs ir sugeba bent už kažką pagirti. Jei taip ir toliau tęsis,- būsiu su jumis šalta ir ignoruosiu "kietuosius" skaitytojus,kurie nori pasirodyti kieti, bet iš to kietumo gaunasi lievumas. ;)

Neįsivaizduoju,jei tai bus ir kitoms rašytojoms kurios čia rašys..
Tuomet nemanau,kad kažkam bus noras rašyti tokiems skaitytojams.
P.S. jei Ieva tai matė,jei gali pašalink anonimus.. Su jais žiauru dirbti. :D
Jūsų žiauriai nekenčiama Monika. ;))

Papildyta-
čia žadu pasilikti kol bus sukviestos rašytojos, nes nematau prasmės dirbti tokiems skaitytojams. :)
Negalvokit,kad esu silpna- ne. Tiesiog geriau jau rašysiu toje vietoje kurioje normalūs skaitytojai.

49 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Nx tu Čia tipo galvoji jog mums įdomi tavo nuomone xDD. Nesipūsk vaikeli, nes prasileisi galiausiai. Kam rašyti tokius straipsnius remiantis savo nuomone- man grąžus, man negražus... Kam įdomu...

Anonimiškas rašė...

O nx tu galvoji,kad kažkokio dauno/daunės nuomonė man irgi rūpi? kai taip tai bl visi Ievai tikru vardu dėl blogo ar kieno nors padlaižiauja bijo tiesiai į akis pasakyti. O su anonimų kaukėm jau tipo ereliai? Lopai,o ne ereliai.
Ir išmok rašyt,tuštute.

Anonimiškas rašė...

Monika, man atrodo rašytojui eina ištrinti komentarus visų, kurie komentuoja būtent jo straipsnį. Tokius neargumentuotus, debiliškus komentrus patarčiau trinti. Tie ereliai "nesišakos" ir tau nervų negadins.

Anonimiškas rašė...

Patikėk šakosis ir dar daugiau kad pašalinau jų komentarą.

Anonimiškas rašė...

katik pasirasei nuosprendi, uzsitrauksi nemalone "tustute". trust me!

Kame rašė...

bet kokia tu logiška.. sakai kad tau PX KĄ KITI GALVOJA? tai kodėl tada dėl to ką žmonės galvoja meti šitą rubriką? pasikėlus tu be galo. jei rašo anonimas tai būtinai bailys? sunku smegeninę kartais pavartyt?
prie ko dabar čia tie ereliai? tokią tu vaidini. jei ir sužinotum mano nickneimą man nesvarbu, nes už mane dar ir blogesnių yra >;O tustute...

Anonimiškas rašė...

nebaranda prie monika prie komentatoriaus (arba komentatores) prisikabint tai kabinejasi prie klaidu...
nu kiek as pas ja ne vien gramatiniu bet ir stiliaus klaidu maciau tai patylesiu o tustute manau ji pati vienintele yra. fyfa

Anonimiškas rašė...

Jei nežinai kad tuštutė reiškia FYFA tai užtilk. Žinot, mečiau nes jūs mane UŽPISOT. Ir man jūsų vadinama nemalonė nulio vietoj. Geriausias ginklas per tą "nemalonę" bus IGNORAVIMAS. Tai jus žiauriai užknis. :) Žinokit jūsų daugumos žiauriai nekenčiu, nes jūs esat totalūs debilai,kurie temoka stūmti, o kad patys dar debiliškesni esat, nepagalvojat? Matyt ne.

Jum negėda užtraukinėti lietuvai blogo debesies?

Vasarė rašė...

Tai kodėl jeigu meti "ignorą", meti ir rubriką? Tai toli gražu nėra ignoravimas.
Nenoriu tavęs pykdyti, juolab pati pykti ir ginčytis, neduok Dieve. ;D Tik pasakau savo nuomonę, prašau neužsirauti.
Manau vieniems talentas rašyti duotas, kitiems ne. Kiti tiesiog stengiasi iš visų jėgų būti tokiais pat talentingais. Tu, Monika, esi viena iš tokių, nes talentingieji patys turi kažkokią tokią kaip ir nuojautą kur dėti skyrybos ženklus, kur stilių ir gramatiką pataisyti.
Be abejo aš tave giriu už pastangas, už tai, kad nepasiduodi. Tai irgi nėra mažai.

Anonimiškas rašė...

Vasare- nepykstu,tiesiog nelabai supratau,prie kurios grupės mane priskyrei? :Dd Be to čia nesiruošiu likti ilgai,- nematau prasmės rašyti tokiems skaitytojams (kalbu ne apie visus). Be to,galėčiau parašyti daug, bet vėl prasidės kabinėjimaisi prie menkų dalykų. :)

Anonimiškas rašė...

PRAŠAU, TRINK TUOS DEBILIŠKUS KOMENATARUS. JEI UŽSIŠIKS, KAD IŠTRYNEI, TRINK VĖL. IR NEKREIPK Į JUOS DĖMESIO.

Anonimiškas rašė...

Pirmas anonime- beraštis tootalus.
Antras anonime- tartum aš čia labai reikalinga? Kas norės susiras tą mano blog'ą kur aš rašau normaliems skaitytojams. ;D

Anonimiškas rašė...

Brangute, galvok ką nori. Žinok vieną dalyką,- populiaria savęs nelaikau, bet kad žinomesnė, tai tikrai žinau, matosi vien pagal lankytojus. Antra kaltink ne mane, kad manimi daug kur apsimeta ir sako,kad esu populiari ir tą patį sako apie mano blog'ą,- čia ne mano kaltė,kad manimi apsimetinėja. :) Jei viską pasakei,geriau užsikišk savo burną kokiu skuduru, tai ką nors neapgalvoto pasakysi :D

Vasarė rašė...

Manau priskirčiau tave prie besimokančiųjų gretas... Kiek žinau, tu esi šeštokė, taigi lietuvių kalbos pamokose dar yra ką veikti. :)

Bee-Free rašė...

O snt nėra toks tikslas-išpopuliarėti su tokiais anonimų pokalbiais ir varymais? :) Pamąstykite apie tai.
p.s. Monika, tai kad tu dabar bandai kažką "perauklėti", yra juokinga. Tu esi tokia asmenybė, prie kurios tiesiog limpa visokie skandalai... Man dėl to sunku vertinti tavo darbą čia, ir sutik su manimi, visada atsiras anonimų, kurie tau gadins nuotaiką. O kas bus kai juos "nuims"? Nulis komentarų... Arba vienetai. Dėl vienetų dirba tik naujokai. :)

Anonimiškas rašė...

Šiaip tai aš nesakau,kad nedarau jokių klaidų rašyme- visi jas darome, todėl ir einam į mokyklą. Ir šiaip, čia man nebesirašo. Ne tokie skaitytojai kaip seniau. Ankščiau būdavo miela čia rašyti,o dabar paspaudi ant komentarų bijodamas, kad vėl iškeiks. Ir aš nesiruošiu išpopuliarėti- jei to norėčiau elgčiausi visai kitaip.

Anonimiškas rašė...

dink iš čia į tą savo prasmirdusį snp ir sėdėk :p

Anonimiškas rašė...

Prasmirdusį? Labiausiai čia kvapelis nuo tavęs duoda :O

Anonimiškas rašė...

Elgiesi kaip mažas nesubrendęs vaikelis, jei dar čia su visai taip aiškniesi ;p Prie tavęs tiesiog limpa tie skandalai ir daabr jau aišku kodėl. :)

Anonimiškas rašė...

Eik tu sau :O

Anonimiškas rašė...

Aš nesuprantu. Koks tavo tikslas rašyt čia, jei pati turi savo blogą?

Anonimiškas rašė...

Buvo tikslas padėti šiam blogui atgimti, bet tai jau neįmanoma :O

Anonimiškas rašė...

kale ji taigi kaip jus dar nesupratot

Vesta rašė...

tiesa moni skao straipsni (cia paie firmos zenklus) man ir pom jei suknele pvz: chanel jeigu ji negrazi tai negrazi. Ir apie anonimus.Kodel nesusikuriat tikru blogo vartotoju acauntu.Nenorit kad monika ant jusu uzsirautu? bailiai XD

Anonimiškas rašė...

Jėė aš kalė.Ačiū už komplimentą, nesitikėjau :)***********

Anonimiškas rašė...

tu manęs net nepažįsti,tad nesigink su savo apgailėtinais komentarais,mažute.

G!* ;p rašė...

WAU (clap)

nomeda123 rašė...

OMG, SNT komentaruose - vient anonimai... Kur visi normalūs skaitytojai, nebijantys save parodyti?

Anonimiškas rašė...

HAHA, KĄ SAKIAU, KAD GREIT SPRUKSI IŠ ČIA, KAI NEATLAIKYSI KOMENTARŲ... TU JUK IGNORUOTI JŲ NEGALI, TOKS VAIZDAS, KAD SPECIALIAI NORI SKANDALO. UOJ MONIKA MONIKA, ŽINOJAU, KAD ESU TEISUS.

Anonimiškas rašė...

Pirmas anonime- am, tu manęs kaip asmenybės irgi,todėl ir tu UŽSIKIŠK, brangute.
G- patylėsiu apie tave iš vis.
Kamile-Tokie jau seniai prapuolė. Matai,ką daro internetinė erdvė.
Antras anonime- o man poxui. Atlaikyt komentarus galiu, kaip matai atlaikau, bet palieku dėl to,kad ČIA kai tokie skaitytojai DIRBTI visiškai nenoriu. Nėra prasmės, visi apsvaigę nuo kompų. ;)

Bee-Free rašė...

žinau kad knisa reklamos, bet būtų malonu jei apsilankytumėt-

www.dazzle-mag.blogspot.com

AČIŪ. :*

Anonimiškas rašė...

Krc, paskaičiau ir supratau, kad kai kurie žmonės nori, kad Monika išeitų. Bet jei ji išeis, kas tada čia rašys?? Pagalvojot? Ne. Jeigu jūs taip išbaidot rašytojus, tai išvis liksit šiknoje atsiprašant. Liksit, visiems bus px ant jūsų, tai kad žiūrėkit ką rašot. Žinoma kritika gerai, bet kad žmogus stangiasi, bet negauna nei vieno gero žodelio, tai atsiprašau. O Monika stipri, kenčia jūs, nes žino, kad po anonimo kauke jūs niekas. Jai žinoma neįdomi jūsų nuomonė, nes net nežino kas esat. Tai, kad malonėkit žmonės. Pati buvau rašytoja keliuose bloguose, tai patikėkit, ten žmonės negaili gerų žodžių.

Rūga.* rašė...

eii, anonimaai,gal sukurkit anonimų blogą ir ten parodykit savo sugebėjimus,jei jau taip stumiat ant Monikos? man jau juokinga darosi iš jūsų.:DDDDD. laido riteriai,bled. kaip ten sako, aukštai kilęs, žemai krisi.:}}

Anonimiškas rašė...

juk sakiau ,kad uzsitrauksi nemalone. Jau tave pareportavau 200 kartu uz nemandagu elgesi stardoll'e. Laikykis kale!

Anonimiškas rašė...

Pz lopai anonimai. 200 kartu? Tu užsipistum tiek kartų reportuot, tad pasakų čia nesek,žiurke. O kalė- yra gražus žodis rašomas literatūroje,tai yra komplimentas,tad vpš jei nežinai ką reiškia pasilaikyk savo nuomonę SAU. Ir nepasakyčiau,kad esu velniškai nemandagi. Tu visus savo nemandagumu pranoksti, tad nerauk angelo- ši rolė tau netinka.

Moncė.;* rašė...

Kam jus as nesuprantu cia lendat prie tos rasytojos? ;DD Jums ji kazka padare, ar cia ant visu rasytoju taip stumiat? ;D
Norit buti anonimais - bukit ,bet gal nesireikskit tokiom masem, paziurekit kiek jusu cia daug, atskirt neimanoma, jauciu cia visur tikrai raso vienas ir taspats ;DDD

Nebelyskit prie sitos rasytojos ;D O savo rubrika teesk, man ji patiko, nors ner nauja, idomu paskaityt ;P Ignoruok tuos anonimus, tegu sau reiskias, nieko jie tau nepadarys ;D

Moncė.;* rašė...

Tie anonimai yra visiski atsilike nuo gyvenimo durniai, gal jie cia raso tik del to kad jiems patinka maigyti klavetura ;DDDD
Niekas nekreipkit demesio i anonimus, ir nepanaikinkit ju. Tegu reiskias, jie gi nori savo durnuma parodyt.

Patarimas rasytojam: tiesiog ignoruokit anonimus ir tiek ;D Nekreipkit i juos demesio.

Patarimas anonimams: Dar yra toks dalykas pasirinkti "vardas/URL". Mano manymu taip neigrystumet, jei parasytumet savo varda vietoj to anonimisko, tigi is vardo niekas nieko nesupras. ;DD

Anonimiškas rašė...

niekas apie tavo asmenybę nešneka. tiesiog tu apgailėtina.turiu savo nuomonę ir jos garsiai reikšti nebijau.

Laura. ; ddd rašė...

ubage smuk iš snt greičiau

Anonimiškas rašė...

Anonime - nebijai reikšti nuomonės garsiai? FAIL. Ją išreiškei bijodamas kad visi sužinos kas tu.
Laurut, tu čia slysk iš snt. Tokios debiliškos skaitytojos tikrai nereiikiaa.

Zujkis♥ rašė...

Monii, tokiems snargliams tikrai nepasiduok...jau ir mane jie užkniso..

Anonimiškas rašė...

tai tu sufailinai. gal greičiau paskaityk ką parašei : "ją išreiškei bijodamas...",o dbr paskaityk ką rašiau : "reikšti nebijau".
Tai kuri dbr sufailino?apie mano amenybę čia nebuvo šnekama.
p.s. - tu pati liekana :)

Anonimiškas rašė...

tu susifailinai. Jei nesupranti geriau nieko nerašyk. FAIL.

Anonimiškas rašė...

užsivartei durnele ;pp

Anonimiškas rašė...

Tu tai jo, nes jau temos nepagauni, "proto bokšte" :DD

Anonimiškas rašė...

Ė , visi debilai, kurie stumie ant Monikos. . Visų pirmą - ji rašo kaip nori. ji ne rašytoja, taigi JŪS NETURIT TEISĖS JAI PRIEKAIŠTAUTI DĖL KLAIDŲ.Nu nx jūs tada skaitot, jei niekas nepatinka? Čia jum reikia išeit o ne monikai. minkit nx. ji rašo tems kuriems jos reikia, o ne tiems kurie prisipisineja. jusu nuomone nikam nesvarbi. cj jei turit bloga ir monika ji kadanors skaite : ji parase `` idomiai`` komenaruose ar kaza pan. nk`o nezinodama. nes ji nelabaj linki kitiem blogi. netaip kaip jus issisokeliai.

Anonimiškas rašė...

mes turim teisę,nes mes skaityojai. ir visos čia esančios rašytojos rašo tik mums.

Viiktorija :* rašė...

Nx ta jūsų teisė,jei vien anonimai ir be komentuojat?Tikrai SNT su tokiais skaitytojais neišsilaikys ilgai...O ką jums ta Monika padarė vpš nesuprantu?Gal apspjovė gatvėj?Ar jūs ją nors esat matę? Gal jūs jos Best`ai,kad žinot,jog ji daunė,kalė,kurva ir pnš?Taigi apsiraminam biški.O tai jaučiu kokie snargliai 6 metų už ekrano sėdit ir neturit ką veikt.Nors į kiemą išeikit,koks oras.Debilai jūs tikrai.Lauke gal protelis išvėstų.
Ups,pamiršau.Jums vietoj proto jug rūgpienis su minkštais zefyrais. :)

Viiktorija :* rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.

Stardoll