2010-11-13

Kurk su manimi ... !



Sveiki, šiandien sugalvojau šiokią tokią pramogą.
Galbūt visi žinote mano batų kolekciją B&B shoes? Tai mano 'mados namai' kuriuose kuriu savo batų kolekciją lietuviams. Esu jau sukūręs porą kolekcijų skirtų jaunimui. O dabar ruošiuosi paskutinei kolekcijai lietuviams (daugiau apie viską vėliau) kuri bus 2011 Haute Couture.
Šią kolekciją darau 100 proc. aš, net piešiu namuose ant popieriaus, o po to viską apdailinu Photoshop'u (galite pamatyti nuotraukose) kolekcijoje kaip matome bus ekstravagantiško stiliaus batai, su aukšta platforma, forma, bei detalėm. Todėl šiai paskutinei kolekcijai turiu labai daug ruoštis. Iš senesnių kolekcijų sulaukiau daug nusiskundimų apie avalynės braižą bei jos baisumą. Todėl duodu jums iššūkį!
Visą mėnesį galite siųsti man savo pieštus (ant popieriaus) ekstravagantiškus batus, kurie bus irgi eksponuojami mano kolekcijoje.
Siųsti : uyrodas@gmail.com
Parašykite savo tikrą vardą bei niką. Pasistenkite, kad nuotrauka būtų geros kokybės. Kai bus sukurtas naujas blogas kuriame bus pristatinėjama kolekcija be abejo jūsų vardas bus pažymėtas prie kūrėjų!

(Pavyzdžiai kaip galite piešti)



Rokas.
Redagavo niekas

51 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Gražu, kad aš taip mokėčiau. :D

Ineta rašė...

Batai žudikai ;DD

Call me Fruitini rašė...

Kaip gražiai rašai ir pieši :D (inlove) ♥

Roko blog'as rašė...

Ačiū :)

Irma rašė...

Baisus banneris ;PP

Roko blog'as rašė...

Ačiū ir :)

Skaitytoja :) rašė...

Ištikrųjų batai man patiko : )

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Įdomūs modeliai ... O iki kada galima bus siųsti ?

Qwerty rašė...

Rokai, parašysiu draugiškai. Jau antrą kartą taisysiu žodį "estravagantiškas" - TOKIO NĖRA. Jei neišeina normaliai parašyti, nevartok, nes rašosi eKstravagantiškas (man jo net nepabraukia raudonai kai rašau straipsnyje)

Roko blog'as rašė...

Visą mėnesį galite siųsti.

Ačiū už pataisymą, bet mes čia nerašome kai kas padarė klaidą.

Vesta rašė...

naujas blogas atsidarys jau vakare
http://my-fashion-on-stardoll.blogspot.com/

Qwerty rašė...

Aš parašiau, nes tu vis tiek nepamatysi kur taisiau. Stengiuosi kad nesusifeilintum prieš kitus. Ai be to, ar teisingai supratau, kad dėl to, jog mums nepatiko tavo kolekcija dabar turim kurti batus už tave, kad kolekcija neatrodytų tokia tuščia ir kiti, nesuprasdami, jog batus kūrei ne tu pagalvotų jog tu šaunuolis? :)

Simona rašė...

Tipo dabar MES tavo kolekcijai kursim batus? (fubar)

Roko blog'as rašė...

Esi redaktorius (daunas) kuris skaito straipsnį ir nesuprantą ką skaito ? Siūlau įsigilinti į pranešimo pavadinimą bei patį straipsnį.

Qwerty rašė...

Aš net paspringau paskaitęs antraštę... Jeez, nė už ką nesinorėtų kurti su tavim. Atleisk :)

Roko blog'as rašė...

Aš tau net nesiūlau, kas tu toks ? Niekas ...

Qwerty rašė...

Dar to betrūko, kad pradėtum siūlyti. Vėl raportuočiau :D

Roko blog'as rašė...

Tai tuoj ir betrūks.Reportuok, tik tą sugebi ?

Qwerty rašė...

Taigi nesiūlai :D

Roko blog'as rašė...

Nusišnekėjai, neturi ką veikti ?

Qwerty rašė...

Joo... Nuo tavo "estravagantiškų" klaidų galva nebeveikia

Roko blog'as rašė...

Nori ,kad rimtai neveiktų ?

Ieva rašė...

Prasideda....
Ne nu aš išprotėsiu...

Simona rašė...

Įdomu bus pamatyt dar vieną fiasko su tavo B&B batais.. (rofl)

Qwerty rašė...

Aš tai jau baigiau. :) Tiksliau net nepradėjau. Juk aš niekas. Kaip gali neegzistuojantis žmogus kažką rašyt?

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Du vyrai (beveik) vienoje komandoje matosi nesulimpa ... Taigi Zenonas tik taiso klaidas , kad patys komentatoriai nerašytų tokių žinučių kaip "ne nū ... Man įdomu kiek iš lietuvių k. gauni , nes klaidų tai šimtai ." . Jeigu jis tau padeda tai priimk pagalba , o ne pradėk pyktis ... :)

Roko blog'as rašė...

Simona : :)

Z : Malonu, kad pripažysti turinti tūkumų.

Simona rašė...

Ką čia man šypsais?.

A.S. rašė...

Baikit rietis vieną kartą. Konkurentai du, vyriška konkurencija :D Eikit ir barkitės privačiai o ne prie visų. Rado dėl ko pyktis - rašybos klaidų. Paskambinkit kalbos inspekcijai ir išsiaiškinkit. (rofl)
Ir, arba vienas kitam kažko pavydit, arba esat anksčiau smarkiai susipykę. Galbūt tikras yra antras variantas, nežinau. Bet vistiek. Baikit, atsibodo SNT blog'e vien barnius matyti. Ateinu čia ne to skaityti.

Roko blog'as rašė...

Jo.Nes dėkoju už tavo nuomonę :)

Qwerty rašė...

Gaila nėra komentarų redagavimo. Bandydamas išsityčioti iš manęs padarei dar tris klaidas ir susivarei ;)

Roko blog'as rašė...

Z - Atsirado lituonistas.

Simona rašė...

Tai ką čia dėkoti? Nieko tavo naudai nepasakiau (rofl)

Qwerty rašė...

Turėjai omeny lituanistas? :)

A.S. rašė...

Baikit rietis dėl rašybos klaidų.

Roko blog'as rašė...

Simona : O man jokio skirtumo.

Qwerty rašė...

Aš tai draugiškai pataisiau. Juk norėjau kad jam geriau pavyktų mane įžeist. :D

Roko blog'as rašė...

Ta, kuri ... - Pažiūrėsime kas gudresnis ir kas pirmas baigs.O ne suklydau Z juk niekas tai jis ir gali rašyti ...

Roko blog'as rašė...

''kad dėl to, jog mums nepatiko tavo kolekcija dabar turim kurti batus už tave, kad kolekcija neatrodytų tokia tuščia ir kiti, nesuprasdami, jog batus kūrei ne tu pagalvotų jog tu šaunuolis? :),,

Žinok tu ŽIAUUURIAI nevarai.

Simona rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Roko blog'as rašė...

Mmm, :)

Qwerty rašė...

Į šį klausimą nebuvo tavo atsakymo :) O kad nepatiko, yra paminėta tavo straipsnyje.

Simona rašė...

Ištryniau savo komentarą (pagailo man tavęs):DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Roko blog'as rašė...

Simona : Ačiū už gailestį, bet yra kitų ką galima gailėti ...

Z : Savo nuomonę išsireikš kitur.

Simona rašė...

Kol kas matau tik tave vieną.

MaraKey rašė...

Vaikų darželis čia šitame blog'e. Kaip dar toks blog'as gali būti populiariausiu?Mažvaikiai čia susirinkę aiškinasi kaip kokią raidę parašyt. Geriau jau straipsnių pakurtumėt, veltui laiko nešvaistę.

A.S. rašė...

Rokai: Iš tikrųjų siūlau pažiūrėti, kas pirmas baigs būti vaiku. Gal Jums hormonai siautėja, todėl nenusileidžiat, o gal tiesiog charakteris, principai..? Na, nežinau. Aš palinkėčiau ir Tau, Rokai, ir Zenonui būti gudresniems už "nieką" ir baigti pyktis pirmiau už vienas kitą :D

A.S. rašė...

Turbūt nusišnekėjau, bet man nė motais.

Emily Vaine rašė...

Rokai, 'tavo' batai yra nerealiai panašūs į mano bei Eglės kuriamus batus... Keista, ar ne? :|

Be to, jie taip nestovėtų, pažiūrėk praktiškai- kulnas plonas ir matosi, kad yra trapus, su tokiais batais negalima nei vaikščiot nei pastovėt vietoj.

Agnė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Donata rašė...

Gražus raštas ♥
O , kad aš taip piešt mokėčiau (mm)

Stardoll