2010-11-13

Kreipimasis į skaitytojus

skaitytojai,

Pagaliau nebetylėsiu ir pasakysiu visą teisybę kas dedasi su šiuo blogu.
Esmė kodėl blogas populiarus yra ne rašyme... Esmė yra jumyse.
Kaip jums negėda?
Žmonės stegiasi, rašo ir visa tai yra dėl jūsų.
O ką mes gauname iš jūsų- skaitytojų?
Paniekos pilnus komentarus?
Jūs dergiatės vieni iš kito- keikiatės ir vaizduojate labai "išmanačius".
Deja tokie išmanantys žmonės nesate, iš šono vyresniam žmogui atrodote kaip mažvaikiai kurie moka tik loti vienas ant kito.

Mes nesame draugiški, kogero kiekvienas žaidžiantis stardoll'ą lietuvis turi nuoskaudą kuri atsirado kai buvo išvadintas, išpeiktas ar iškeiktas.
Manot, man buvo lengva vėl jums rašyti? Kaip pernai gruodį ir dar dalį sausio ant manęs rašė, šnekėjo ir keikė visi? Kai man buvo linkima mirties, buvau išvadinte kekše kuri stovi stotyje ir parsiduoda už 1 litą ir pan.?
Kai buvau aprašoma kaip paskutinė kalė, kuri visus buvo apvogus?

Žmonės,
O ar tau patiktų kai tave taip "plautų" prieš visus?
Ar tau patiktų kai tavo kurtą darbą sudirba į šuns dienas?
Kaipgi žmogus gali norėti būti aktyvus- kai tik jis parašo pranešimą ir yra parašoma- man nepatiko, žiaurus straipsnis ir pan....
Ir tokia padėtis yra visuose bloguose.

Jūs norite, kad blogai būtų tokie kokie buvo anksčiau, bet susimąstykite- jei norite, kad jie būtų tokie kokie buvo anksčiau- BŪKITE ŽMOGIŠKI, prilaikykite savo pavydą ir sušiktą nuomonę.

Dar kartą kartoju- mes turime didelę problemą bendravime. Dėl to kenčia visi, jei nepastebėjote.
Tad gal vieną kartą nors iki Naujų Metų susiimkite???
Kiek galima keikti vieni kitus?
Argi nesuprantate- kad jūsų žodžiai vieni kitiems yra skaudesni nei už botago kirtį?

Manote aš viską pamiršau, tai ką jūs esate padarę man?
Žinoma ne, tie žodžiai kurie buvo rašomi apie mane ir tebėra rašomi, mane labai įskaudino ir įžeidė.
Bet, kartais reikia susiprotėti ir virsti normaliais.

Tūrėkite gėdos.

Jau koktu į jus žiūrėt daros taip kaip lojat viens ant kito.
Galbūt sukaupkite drąsos ir pasakykite kokia aš kalė man paskambinę?
Tie parašyti "super" žodžiai nieko nebereiškia...
+37062577607

Ieva

65 komentarai:

Skaitytoja :) rašė...

Fuck you

Ieva rašė...

Na štai- viskas ką sugebat.

Skaitytoja :) rašė...

Liepi mums savo nuomonę pasilaikyti tai ir savo pasilaikyk žiūrke ;]]

Ieva rašė...

Vai vai kokios mes "kietos" :DDD

Skaitytoja :) rašė...

O tau pavydas bambą graužia

Ieva rašė...

Būtų čia ko graužt tam pavydui tokią "šaunuolę" matant :D
Atrodai apgailėtinai, tokia matyt ir esi.

Skaitytoja :) rašė...

"Nepažįsti ir loji" - cituoju tavo žodžius ;}

Ieva rašė...

Apgailėtinai atrodai iš savo žodžių :D

Austėja rašė...

Aš maniau, kad komentarai yra skirti savo nuomonei pareikšti . Tai kodėl man, gyvenančioj šaly, kurioje yra demokratinė santvarka, negalima pasakyti, ar man tai patiko ar ne.? O jeigu straipsnis buvo visiškai apie nieką, kuris buvo rašytas, tik tam, kad rašyt, manęs nesudomino, tai aš ir pasakau, kad man jis nepatiko. Ir jeigu straipsniai blogi vien dėl komentarų, tai reikia rašyt taip, kad patiktų. Visgi čia populiariausias Lietuvos blogas. Reikia pasitempti ir suprasti, kad rašot dideliai auditorijai. Priimti reikia tik stiprius, neverkšlenančius rašytojus. Man atrodo keista, kad išmetėt (ar ji pati išėjo dėl barnių) smiliuxx... . Jos straipsniai dabar, kai blogas pakeitė formatą ir nerašo vien apie stardoll'ą, būtų labai pravertę, nes ji išties gerai nusimanė apie madą. Ir mano manymu, nereikėjo daryti tos ilgos pertraukos. Po jos susigadino VISKAS. Manau, kad per ją praradote didelę skaitytojų dalį. Taigi tokia mano nuomonė. Vadovaujantis šiuo straipsniu turėčiau gėdytis. Ir dėl to, kad pasakiau savo nuomonę. ir jeigu jūsų "brangių" skaitytojų nuomonę vadinate sušikta, tai abejoju, ar jums jie išties brangūs.

Ieva rašė...

Tam yra skirti komentarai,
taip aš sutinku,
Silvija jums patiems ėmė nebeįtikti, nes patys sakėt- tie jos straipsniai apie tą madą knisa.
Tai ko jūs benorit?
Kaip močiutės sako- pilnos subinės jums.
Ir vėl gi Austėja- tu nukrypai nuo temos, vėl kaltas blogas, o aš kalbu apie tuos kurie "komentuoja"

Ieva rašė...

Cituoju vienos merginos žodžius, kuriuos ką tik gavau privačiai-

"jO , išties visi tik peikia ir peikia . Gaila man piratos111 ji nuostabi rašytoja ir jos straipsniai įdomūs labai . Bet atsiranda tokių kurie tik ir nori pakenkti .
Šlykščiausia tai , kad jie patys nieko nedaro ir dar drįsta komentuot ir ižeidinėt kitus.. "

Jei kam jau labai įdomu- taip parašė-barmis.

Austėja rašė...

Ieva, čia buvo mano nuomonė apie viską. Tačiau argi ką rašiau, bent iš dalies nebuvo tiesa ?

Ieva rašė...

Tiesa yra ta, kad jūs dedatės per dideliais ekspertais....

Gabie85 rašė...

Manęs niekas nepažeis savo šlykščiais žodžiais ar kvailais komentarais.
Ne toks žmogus, deje nesileidžiu žeminama.
Ir kolkas nesusidūriau problemomis nei realime gyvenime, nei stardoll virtualioje erdvėje :DDD

Ieva rašė...

Gabie- bet yra tokių kurie įsižeidžia :)
Neturiu omenyje savęs, aš jau užsigrūdinus, bet štai kitam...

Gabie85 rašė...

Žmonės, jūs per daug jautrūs.
Iš abiejų pusių (:
Ir Ieva, pastoviai žeidžiasi, kai kas nors pasako neigiamą nuomonę, ir 50 % skaitytojų ateina čia išlieti savo pyktį, kuris neišeina į gerą :D

Ieva rašė...

Iš kur tas pyktis tik įdomu.

Austėja rašė...

Nereikia būt ekspertu, kad galėtum pareikšt savo nuomonę. Ir dar, Ieva, vien paskaičius šituos komentarus, matosi, kad MĖGSTI žeminti žmones.

''Vai vai kokios mes "kietos" :DDDBūtų čia ko graužt tam pavydui tokią "šaunuolę" matant :D''

''Atrodai apgailėtinai, tokia matyt ir esi.''

''Apgailėtinai atrodai iš savo žodžių :D''

Čia tiek įžeidimų vien iš šitų komentarų. Nesakau, kad kita mergina tavęs neįžeidinėjo. Tačiau mieloji Ieva, išties, NUSILEISK ANT ŽEMĖS.

Ieva rašė...

Žeminti kitus?
Ji mane pavadino žiurke :D
ir aš ją žeminu...

waflizzz... rašė...

Aš kaip rašytoja, irgi noriu išsireikšti.
Mes rašome JUMS, ne sau. Į visus jūsų komentarus atsižvelgiame. Bet, spaudinėjimas "blogai" ir komentarai "nesąmonė' nepadeda mums.
Jei jums "nesąmonė" tai parašykit, kas nepatiko. Jei spaudžiat "Blogai' tas pats.
Po velnių, mes ne aiškiaregiai.

Ieva rašė...

Aš ir taip tus rašytojus spaudžiu kaip bananus, dėl jūsų skaitytojai, gerovės, vien tam,kad jums įtikt.
Bet čia jau reikia ne rašytojus spausti- o skaitytojus.

Vasarė rašė...

Žemindami ką nors - patis nusižeminate. Man nepatinka kai skaitytojai varo ant rašytojų, kad būtent jis turi rašyti taip ar anaip - šlykštu. Pažiurėčiau į skaitytojus (tuos kurie tipo profai) rašytojų vietos - manau nebūtų lengva kai tave kritikuotu.

Call me Fruitini rašė...

DIEVE, KAIP MANE UŽKNISAT!!!!GALŲ GALE, KAM SKAITOT ŠĮ BLOGĄ, JEI TOKIAS NESĄMONĘS Į STRAIPSNIŲ KOMENTARUS RAŠINĖJAT? GALŲ GALE PAVYDAS BAMBĄ GRIAUŽIA? GERIAU NENUSIŠNEKĖJĘ PATYS PASISTENGTUMĖT KĄ NORS PASIEKTI, O NE KITUS ŽEMINTI BEI PEIKTI!!!!!!! AŠ JAU ĮSIVAIZDUOJU, KAIP IEVA TURI JAUSTIS, IR VISI KITI RAŠYTOJAI, GI JIE UŽ TAI NIEKO NEGAUNA, JIE NORI BENT ŽODŽIO PUIKU, AR ŠAUNUS STRAIPSNIS, O JŪS: KOPIJUOTA, VAIKIŠKA, PIEVOS!!! PATYS JŪS ŽEMO LYGIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vasarė rašė...

Sutinku Margar... nepatinka - neskaitykit. Eikit į kitus blogus jei jau per daug "elitinis" skaitytojas pasidarei.

Anonimiškas rašė...

Aš šį blog'ą skaitau jau ilgai, kiek kartų esu mačius kaip merginos svarbiausia lietuvės peikia kitas. Ar taip galima? Jeigu mes lietuviai tai būkim vieningi, o neprasivardžiuokim žiurkėmis ir t.t.
Merginos jei jau komentuojat tai komentuokit normaliai, o ne prasivardžiukit. Gal jūs gimusios kokiam kaime? Ar ką?

Vasarė rašė...

man atrodo tie kurie stumiai - gyvena kaime kuriam nėra ką veikti, nes visus jau išvadino žiurkėm ir taip toliau, o interneto platybėse jos gali daryti ką nori... Manau tikrai reikia vertinti rašytojų bei Ievos pastangas negu rašyti " o tu tokia žiurkė nx, kad bloga nuo tavęs nx".

P.S. atleiskit už tuos nx :D

Vasarė rašė...

O dar kam nepatinka Ieva, kažkodėl jai lenda į "subinę"... iš kart matosi - pavydas, o pavydas nieko gero neatneš.

Call me Fruitini rašė...

Kodėl? Kaip tik miestiečiai. Aš kaime gyvenu, tai ką? Mane užknisa jau tie įkyrūs komentatoriai, kurie blet nemoka kitų žodžių tik kopijuoja, neįdomu! Tegu susikiša tuos savo sušiktus komentarus į savo užpakalį!!!

Skaitytoja :) rašė...

Lietuviai turi būt vieningi? Čia gi žaidimas, kam to vieningumo? Žaidi tai žaist, nesijunk į lietuvių sąjungas .

Call me Fruitini rašė...

Aišku ir taip, kad čia pavydas. Gi ištikrųjų, patys galėtų pasistengti.

Ieva rašė...

Tai iš kur atsirado ta sąvoka- "Stardoll elitas"?
Tai sugalvojo patys komentoriai kurie komentuoja tuos kurie tikrai kažką sugeba, ne taip kaip tas kuris įžeidinėja.

Skaitytoja :) rašė...

Pisk nx

Ieva rašė...

Iš ten atėjus kitų nesiuntinėk

Ineta rašė...

Ieva, matau ir visi tai mato, kad nebesusitvarkai. Blogas neaktyvus, skaitytojai jūsų darbu nepatenkinti, jau nebeesate tas populiariausias ir įdomiausias blog'as. Anksčiau čia eidavau per dieną mažiausiai dešimt kartų, dabar vos vieną kartą per savaitę. Reikia keistis ne tik skaitytojams, bet ir tau, tada keisis ir skaitytojai. Arba tiesig blog'ą perduok kitam žmogui, juk pati sakei, kad tau nebėra noro čia rašyti. Sukūrei naują blog'ą tad linkiu sekmės ten, čia tau sekėsi puikiai, bet kažkas nutiko ir pasidarei nebeįdomi...

Anonimiškas rašė...

geriau jau padarytum, kad neleistu komentuoti. o jei taip labai noretu, tai tegul siuncia komentarus i koki mail'a (:

Call me Fruitini rašė...

:DDDD Pamąstykit logiškai, kiek Ievai metų? Jei tuoj šešiolika:D
Nemanot, kad ji turi ir savo asmeninį gyvenimą? Nemanote, kad visi rašytojai nori daugiau laisvės? Nemanot, kad jie nenori vien prie kažkokio žaidimo tūpėt? Jei jūs esate kompiuterinės žiurkės, ir neatsitraukiat nnuo pc, tai jūsų problema.

Call me Fruitini rašė...

Kad galėtų padaryti, kad blogi komentatoriai negaLĖTŲ komentuoti, tada liuks :)

Anonimiškas rašė...

O aš vis dar pamenu, kai mano mintis apie gyvenimą išdergė gabija.. Darosi taip skaudu, kai išreiški mintis, ir sako- tau ką mėnesinės prasidėjo, kad kliedi? čia normalu? Tie skaitytojai prašo konkursų, o kai vedi- užpisi su savo tais konkursais.
TAI PO GALAIS KO JŪS SKAITYTOJAI NORIT?!!!

Ieva rašė...

Ineta- šis vaikų darželis mane jau verčia vemt.
Nebeįdomi tuo,kad nebeturiu skandalų? Nebeįdomi tuo,kad nusiklijavau skandalistės etiketę?
Man paprasčiausiai nusibodo.
Šitą blogą laikau ne dėl savęs, o dėl skaitytojų, bet matydama, kad yra visiškas "chaosas" netyliu.
Aš turiu naują savo darbą kur rašysiu ir atsiprašant man niekas nepis proto.

Call me Fruitini rašė...

Monika: Pritariu. Bet ant visų nevaryk, nevisi tokie.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Joo.Šeip yra tokiu "daunu" ,kurie vieni kitus siuntinėja velniai žino kur,spaudinėja BLOGAI.Jiems niekas nepatinka.
Paspaudžia blogai,bet neparašo dėl ko ar ką.
Manau dabar kur šiame straipsnyje apie skaitytojus ,paspausta 2 BLOGAI,tai spaudė ta Gabija ir dar tas kažkoks komentatorius kuris nekenčia Ievos ir rašynėja nesąmonės.
Pogalais,Lietuviai nebėra tokie kokie buvo.Ar seniau kas varydavo ant ko nors? Ar kas vogdavo?Kaltintavo? Ne.
Išvis kam skaitot blogą,jei sakot ,kad jis jums nepatinka? Kad išvis sakot,kad jis nusivažiavo ? Yra šimtai kitų blogų.Skaitykit užsenietiškus blogus,varykit ant jų,nes jūsų ten nepažysta.
Internete visi gali būti kieti,realybėje jie gležnučiai,nieko negali pasakyt.

Ineta rašė...

Ieva - nereikia tų skandalų, reikia tisiog įdomių temų kurios buvo anksčiau arba kurių niekur nerasi, prisimink kas patiko skaitytojams. Pakviesk čia rašyti tas rašytojas kurios patiko skaitytojams, bet jas pašalinai vien dėl blog'o pertavrkymo. Tikrai pamenu, kad pašalinai geras rašytojas...

Call me Fruitini rašė...

Kiekvienas turi skonį, ir jei tau nepatinka, dar nereiškia kad tai nepatinka kitiems.

Anonimiškas rašė...

Jeigu skaitytojams patiko ankstesnis blogas, tai gal davai, rašytojai, rašom vėl po vieną sakinį ir įkeliam vieną paveikslėlį. Rašom nesąmones kaip "Ta merga yra durna" ir 'Šiandien atsirado naujas Hot Buys. Iki".
Gal dar pridedam šypsenėlių? O gal rašom ne lt raidėm?
Wow, kaip "fainai" būtu...

Ieva rašė...

Ineta- nebėra noro, tą patį daryti du metus užknisa.
Ačiū, nebenoriu terliotis.
Vieną kartą noriu užsiimti ir tuo,kad man pačiai prie širdies, negu šokinėt dėl kažko.

Call me Fruitini rašė...

Jo štai kokie pranešimai:

Šiandien starplazoje atsirado nauji rūbai:

(nuotrauka)

Na man asmeniškai jie nėra gražūs. O jums? Tad iki

Vardenis Pavardenis.
__________________________________

Čia straipsniai?

Qwerty rašė...

Mano manymu, komentarai dar kaip komentarai, bet kada spaudžia tas "reakcijas" visi vien dėl to, kad nemėgsta žmogaus tai yra nesąžininga.. Aš pats žinau, kad vos tik susipykęs su keliais žmonėm iš pirmai buvusių beveik visada 3 "blogai" dabar sulaukiu mažiausiai 8. Tai akivaizdu, nes mano straipsniai nepasikeitė (kai kartais tokius parašydavau). O dėl skaitytojų... Komentuodami irgi neatsižvelgia, kad nevisada išeina būti aktyviam, kai nėr apie ką rašyti. Rašo "kada pasirodys straipsnis?" nors stardolle tuo metu naujienų nebūna. Aš pažiūrėdamas į kitus blog'us, kurie po 2 dienas nieko naujo nepraneša nemačiau dar nė vieno prašymo "where's news?" ar kažko su geresne gramatika nei mano.. Skaitytojai tapo išrankiais idealistais. Rašytojų tarpe yra ir jaunesnių. Reikia kritikuot švelniai, kad žmogus nepultų į paniką ir kritikuot tada, kada reikia, o ne kada norisi. (Žinau kad tikriausiai niekas neskaitys viso ilgo mano komentaro :D)

Roko blog'as rašė...

Margar .... : Bet taip rašo visi angliški blogai, jūs turite džiaugtis, kad mes nesame underneath blogas kuris taip rašo (kaip paminėjai( :)

Ineta rašė...

Na tai tuomet daryk kas tau patinka rašyk į naująjį blog'ą, bet tik neištrynk šio blog'o... Į jį įdėta daug darbo, todėl tiesiog padaryk konkursą ar jį padovanok žmogui kuriuo pasitiki ir žinai, kad jis SNT vėl iškels į aukštumas, suprantu tai nėra lengva, bet jei tu pagaliau tai padarysi jausiesi laisva ir pradėsi viską su savo naujuoju blog'u, kuris atrodo įdomiai ir manau sulauks populiarumo... Nebereikės laiko ,,gaišti'' prie šio. Tau jis nebeįdomus, nebenori į jį dėti daugiau pastangų, bet yra tikrai daug norinčių tai daryti.

Ieva rašė...

o kodėl aš jį turėčiau dovanoti?
aš jį geriau ant lentynos pasidėsiu ir pavartysiu kada norėsiu.

Irma rašė...

Nevaidink aukos,pūke.
Rašai,kad pasilaikytume sušiktą nuomonę.Tai ko tu rašai žmonėms su sušikta nuomone?Nerašyk,dink iš blog'ų verslo ir viskas.Juk matai,kad niekas čia tavęs nekenčia už tavo padarytus darbelius.
Ir nenorėk gerų žodžių,kurie tavęs neįskaudintų ir neįžeistų - esi visiškai to verta,reikėjo galvoti ką darai,kai vogei,kai šmeižei kitus ir vaidinai "elitą".Tai tavo pačios nuopelnai,už kuriuos kenčia rašytojai.
Be to,nors kartą apsilankykite ir kituose blog'uose ir pasižiūrėkite ką reiškia stardoll naujienos,nes jūs nors ir oficialiai vadinatės "stardoll naujienos tau" vistiek rašote absurdišką mėšlą.

Ieva rašė...

Rimtai,aš juk pamiršau- esu kekšė.

Irma rašė...

Ir jeigu nori,kad blog'as bent kiek pagerėtų - pasižiūrėk kiekvieną praeitų metų lapkričio/gruodžio mėnesio pranešimą ir vėl bandyk daryti tai kas tada mums patiko.
O ne iš kažkokio šūdo bandyk išgauti gerą straipsnį.

Irma rašė...

Ir nesakau,kad tu kekšė.Kekšės yra tos,kur stovi raudonųjų žibintų kvartaluose,laukdamos klientų.Tačiau savo šūdinais poelgiais kaip reikiant pasižymėjai.

Ieva rašė...

:D
Pernai lapkritį ir gruodį visi stūmė ant manęs :D
Niekas taip ir neįrodė jog aš "vagiau" tiesiog kūrė pasakas ir šnekėjo kas netingėjo.

Irma rašė...

O kam įrodyt - juk ir taip įrodymai buvo prieš akis vos ne kiekviename blog'e.

Ineta rašė...

Aš tau neliepiu to daryti. Aš tik siūlau.

Aj daryk ką nori, apsispręsk pati. Bet SNT viena jau nebepakelsi, nes pati sakai įdėjų nebeturi.

Ieva rašė...

Irma- tai matos kokius blogus skaitai ir kokio tau lygio pranešimų šitam bloge reik :DDDD

bet sujuokinai negaliu :DD
skaito metų senumo pranešimus ir pasakoja, kokia aš vagis :DDDDD

Irma rašė...

Pranešimų neskaitau,tik tau primenu,kad atsibustum iš sapno.
O ką,gal paneigsi,kad tu vagis?paneik?tik nemanau,kad sugebėsi tai padaryt.

O blog'us skaitau tikrai žymius,į kuriuos tavo blog'ui net nėra ko lygintis.Iš viso,kas čia per blog'as,net normalaus konkurso per pusę metų nesugeba surengt.fu.

Anonimiškas rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Ieva rašė...

Aš ir nesilyginu,asile :D
Nebedomina manęs tos "naujienos" ir tiek :DDD

▲Princess Pichu▼ rašė...

Ieva atrašysi man į sms žinutę ? (blush)

▲Princess Pichu▼ rašė...

Ir pagaliau - kada baigsit peštynes ? Pešates, barates kaip laukinės katės. Žinot tai primena "kačių kovas" kur katės pešasi dėl geriausios titulo. Visi mes turim ir + ir - ir manau niekas nesiruošia taikytis prie tokio ar anokio žmogaus.

Irma rašė...

Nenorėk,kad tavęs gailėtųsi,žiurkyt.Nori gailesčio,kai kitus asilais vadini.Gal geriau prieik prie veidrodžio ir paklausk savęs : Ar kartais aš pati nesu asilė?

Miglė rašė...

Ievai. Klausyk tu palutarke nori gailesčio?! (finger) tau o ne gailesčio tikiesi,kad tau kažkas skambins-NE dėl tavęs niekas savo sąskaitos neeikvos. O dėl padekrl galiu pasakyt TIK PINIGŲ NORĖJAI. Nes nepadėjau nei vienam ką galiu pasakyt esi 15 ar 16 metų mergina/panelė ir kai atidariai šį blog'ą buvai labai tolerantiška ir pan. o dabar? Žinoma tu suaugai,bet tai nereiškia,kad gali visus asilais vadint ir pan. į save žiūrke pasižiūrėk,o tada ant kitų stūmk.

Stardoll